Avoidance
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Avoidance

Avoidance has changed guild name to Coil!
 
IndeksSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Vil joine Avoidance

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Uknuseli
Gjest




Vil joine Avoidance Empty
PosteTema: Vil joine Avoidance   Vil joine Avoidance Icon_minitimeMan Des 17, 2007 6:22 pm

Character info
Nick: Uknuselig
Race: Undead
Class: Mage
Level: 70

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Talents: Frost PVP (17-0-44)
Jeg speccer om til deep fire om jeg kommer med i guilden ofc.

Dere kan se armory profilen min her
Om armory er ustabil eller inkorrekt, så kan jeg nevne noen stats med raidegear:

+721 spell dmg
9200 mana points
9200 health points self buffed.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Reputation:
Jeg har alle heroic keys.

Proffs:
Enchanting: 366
Tailoring: 364
First Aid: 375

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Raideerfaring:
PreTBC - Alt frem til Patchwerk (Naxx)
TBC - Kara, Gruul, Magtheridon, SCC, TK (Kael'thas) Har desverre ingen erfaring i ZA siden jeg rerolla horde før patch 2.3.
Jeg har også erfaring som raidleader og classleader.

Guildhistorie
Jeg har vert medlemm av Riders on the storm siden de starta med pve for ca 2 år siden, utenom det hadde jeg et lite opphold i Chilled out wargamers rett før TBC kom ut. Rejoinet Rots ca 2 mnd etter TBC å har raidet med de siden.

Jeg vil joine Avoidance fordi jeg føler dette er en guild som passer meg. Grunnen til at jeg "leaver" rots er fordi jeg har rerollet til horde og kommer mest sansynlig til å forsette på denne siden.

Har swift flying mount.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

IRL info
Navn: Nils Ole Johnsen
Alder: 17 11/12/90
Bosted: Hita, ei øy i sør-trøndelag Smile
Onlinetid: Har skole fra 08:00 til 14:30/16:00 og er som regel online fra 17:00/18:00 til jeg går å legger meg^^
Til Toppen Go down
Uknuseli
Gjest




Vil joine Avoidance Empty
PosteTema: Re: Vil joine Avoidance   Vil joine Avoidance Icon_minitimeMan Des 17, 2007 6:31 pm

Hmm armory linken bugga seg så her er den:

Jeg har også VT/TS og mic.
Til Toppen Go down
torbedo1

torbedo1


Antall Innlegg : 23
Registration date : 16.12.2007

Vil joine Avoidance Empty
PosteTema: Re: Vil joine Avoidance   Vil joine Avoidance Icon_minitimeMan Des 17, 2007 7:02 pm

Well, I like your experience, but your gear ain't exactly top. Although since you got a lot of experience, i guess we won't have any troubles with you, so i'm willing to give you a trial. Wisp me (Dazam) or Bêrzerk/Deadbone/Clix ingame for an invite.
Til Toppen Go down
andreasYO
Officer
Officer



Antall Innlegg : 41
Age : 34
Location : Sandnes, Norway
Registration date : 16.12.2007

Vil joine Avoidance Empty
PosteTema: Re: Vil joine Avoidance   Vil joine Avoidance Icon_minitimeMan Des 17, 2007 7:24 pm

and again; whale cum !
Til Toppen Go down
http://www.kristian.com
Sponsored content





Vil joine Avoidance Empty
PosteTema: Re: Vil joine Avoidance   Vil joine Avoidance Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Vil joine Avoidance
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» vil joine avoidance

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Avoidance :: Apply to Avoidance here-
Gå Til: