Avoidance
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Avoidance

Avoidance has changed guild name to Coil!
 
IndeksSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 apply

Go down 
2 posters
AvInnlegg
superkue
Gjest




apply Empty
PosteTema: apply   apply Icon_minitimeTir Des 18, 2007 1:05 am

er ikke sikker på om det er delay, men min første apply har ikke blitt registrert. derfor lager jeg en til nå. beklager hvis det blir 2 applys.
jeg er en feral druid (superku) med ok gear. 2.6k ap i cat, ca 9k hp i dpsgear. med defence gear har jeg har 24k armor, ca 420 defence og 13.2k hp i bear. dette er med kun egen buff (MOTW). grunnen til ¨kvaliteten¨ på mitt gear er uflaks med dropps med mine tiligere guilder (nerf og die hard). har experience med kara + gruul. er ikke attuned med SSC, TK eller BT. men hvis det trengs kommer jeg sikkert ikke til og bruke noe særlig lang tid på det. jeg er 17 år og spiller for det meste hver ukedag med untak av de dagene jeg har mye lekser pørver eller lignende. kan hende at jeg er offline enkelte helger også, men er til vanlig ganske aktiv. har sikkert glemt litt informasjon på denne applyen men håper dere har fått vite nok. håper på inv:D
Til Toppen Go down
Clix
Admin



Antall Innlegg : 57
Age : 35
Location : Haugesund
Registration date : 16.12.2007

apply Empty
PosteTema: Re: apply   apply Icon_minitimeTir Des 18, 2007 1:21 am

For min egen del, liker jeg at folk bruker tid på en apply.. Du har veldig dårlig oppsett, det ser rotete ut og det virker som du har skrevet dette på et par minutter.

Jeg er ikke kresen, men en spiller jeg skal spille med.. skal kunne gjøre en god og grundig jobb ikke bare når han spiller men også når han blir spurt skal apply eller lignende.

Så for min del, alt for svak apply.. bruk tid.. gi oss mer info.. og sett det opp på skikkelig måte, men så er ikke jeg druid officer! så lykke til
Til Toppen Go down
https://avoidance.norwegianforum.net
torbedo1

torbedo1


Antall Innlegg : 23
Registration date : 16.12.2007

apply Empty
PosteTema: Re: apply   apply Icon_minitimeTir Des 18, 2007 5:52 am

Helt enig med Clix det, bruk mer tid på applyen, og vis at du faktisk vil inn i Avoidance!
Til Toppen Go down
Sponsored content





apply Empty
PosteTema: Re: apply   apply Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
apply
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» How to apply
» Avoidance apply - Shaman

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Avoidance :: Apply to Avoidance here-
Gå Til: